close

Ask for money, and get advice
想要金錢的時候,卻得到一堆忠告
Ask for advice, get money twice
想要忠告的時候,卻再一次得到金錢
I'm from the dirty, but that chico nice
我雖然出身骯髒,但我感覺良好
Ya'll call it a moment, I call it life
你可能會視它為一個時刻,可是我卻視它為生命

[Hook: Christina Aguilera]
One day when the light is glowing
當有一天燈光璀璨閃耀著的時候
I’ll be in my castle golden
我會在我金光閃閃的城堡中
But until the gates are open
但當大門開啟之前
I just wanna feel this moment (ohhh)
我只想去感受這個時刻(ohhh)
I just wanna feel this moment (ohhh)
我只想去感受這個時刻(ohhh)
I just wanna feel this moment
我只想去感受這個時刻
(這段的意思是說每個人死後都會上天堂,這裡的天堂用了"castle golden"代替,但是她想臨死前,就是直到天堂的大門開啟之前,只想好好享受人生,感受這時刻)

[Pitbull:]
Mr Worldwide
Christina Aguilera
Oye mamita, come on, dale, que la cosa esta rica

[Christina Aguilera:]
I just wanna feel this moment
我只想去感受這個時刻

[Beat break]

Feel this moment...
感受這時刻

[Verse 1: Pitbull]
Reporting live from the tallest building in Tokyo
在東京最高的建築物上被現場直播著
Long ways from the hard ways
離艱辛之路已經很遠了
Bills and Os, and oh yays
沒有任何欠單是多麼的爽
Dade County always, 305 all day
戴德縣萬歲,我是永遠的305先生(pitbull是在miami的dade county出生的,而miami的區域代碼就是305)
Now baby we can parler, oh, baby we can party
寶貝現在我們可以盡情聊天和派對了(parler是法文,有談天/聊天的意思)
She read books, especially about red rooms and tie ups
她喜歡看書,尤其是關於紅色房間和帶著領帶的書(指"格雷的五十道陰影")
I got it hooked, cause she seen me in a suit with the red tie tied up
我泡定她了,因為她看到我是穿著紅色領帶的
Meet and greet, nice to meet ya, but time is money
上前去搭訕吧!但時間就是金錢
Only difference is I own it,
唯一的不同是我都擁有著它們,
Now let's stop time and enjoy this moment
現在就讓時間停止來享受這時刻吧!

[Hook: Christina Aguilera]
One day when the light is glowing
當有一天燈光璀璨閃耀著的時候
I’ll be in my castle golden
我會在我金光閃閃的城堡中
But until the gates are open
但當大門開啟之前
I just wanna feel this moment (ohhh)
我只想去感受這個時刻(ohhh)
I just wanna feel this moment (ohhh)
我只想去感受這個時刻(ohhh)
I just wanna feel this moment
我只想去感受這個時刻

[Beat break]

Come on, feel this moment...
來吧,感受這時刻

[Verse 2: Pitbull]
I see the future but live for the moment, make sense don't it
我看到了未來但我卻享受著現在,很合理啊不是嗎?
Now make dollars, I mean billions, I'm a genius, I mean brilliant
現在來數錢吧,我有著幾十億,我是一個天才,我代表著優秀
This street is what schooled em
街頭生活教導了他們
And made em slicker, to slick with the ruler
使他們很會說話,很會對統治者花言巧語
I've lost a lot, and learned a lot
我失去了很多,亦學會了很多
But I'm still undefeated like Shula
但我仍然像Shula一樣打不敗(Don Shula,Miami球隊 Miami Dolphins的教練)
I'm far from cheap, I break down companies with all my peeps
我早已遠離下賤生活,我摧毀了所有鄙視過我的公司
Baby we can travel the world
寶貝我們可以環遊世界
And what I can give you is all you can see
你眼前所看到的東西我都可以給你
Time is money
時間就是金錢
Only difference is I own it,
唯一不同就是我都擁有著它們
Like a stop watch, let's stop time and enjoy this moment
所以停止時間就像把錶停了一樣簡單,就讓我們停止時間來享受這一時刻吧!

[Hook: Christina Aguilera]
One day when the light is glowing
當有一天燈光璀璨閃耀著的時候
I’ll be in my castle golden
我會在我金光閃閃的城堡中
But until the gates are open
但當大門開啟之前
I just wanna feel this moment (ohhh)
我只想去感受這個時刻(ohhh)
I just wanna feel this moment (ohhh)
我只想去感受這個時刻(ohhh)
I just wanna feel this moment
我只想去感受這個時刻

[Beat break]

Come on, feel this moment....
來吧,感受這時刻

[Outro: Christina Aguilera]
(ohhh) I just wanna feel this moment
(ohhh)我只想感受這時刻
(ohhh) I just wanna feel this moment
(ohhh)我只想感受這時刻

https://www.youtube.com/watch?v=5jlI4uzZGjU

耶耶耶 快來感受一下Pitbull嗨翻的FU吧~~~   

arrow
arrow
    全站熱搜

    Yu♥ⓑⓐⓑⓨ★ 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()